Kinderopvang

De KSH verzorgt bij ons de kinderopvang voor de kinderen van 4-13 jaar oud.

KSH Kidsclub Prins Bernhard bevindt zich in PC de Prins Bernhardschool. De school is gelegen
in Velp-Zuid vlakbij landgoed Biljoen, waar we regelmatig een wandeling maken en/of spelen.
De kinderen kunnen van maandag t/m vrijdag na school terecht op de naschoolse opvang en op dinsdag en donderdag ochtend op de voorschoolse opvang.

Rondom de school kunnen de kinderen spelen op het terrein van school, de speeltoestellen in de zandbak en op het voetbalveldje.
Ook de bosjes langs het plein is een fijne plek om te klimmen en te klauteren en hutten te bouwen.
Daarnaast bieden wij wekelijks workshops aan waar zij vrijblijvend aan deel kunnen nemen.
Onze gekwalificeerde pedagogisch medewerkers zorgen met veel toewijding voor een veilige en verantwoorde omgeving voor uw kind(eren).

Tijdens de schoolvakanties en eventuele studiedagen worden de kinderen ook opgevangen op KSH, deze is dan in samenspraak met KSH de Arnhorst in Velp.

Kinderen die op school zitten kunnen terecht bij de BSO, mits er voldoende medewerkers zijn.

U kunt de kinderen nu inschrijven via https://kinderservicehotels.nl/inschrijven/ of bel 0314-680498.